Sunday, 25 December 2011

menghintung tahun baru =))

Assalamualaikum...
sy dtg nk menulis(tetiba jer tgn jd rajin nk menaip,,hahaha..)

~ada org x nie..haha,,mestilah x der,,siapa la nk baca blog yg x femes nie kan kan kan..hehehe~
~klau ada pon just my friend pembaca setia sy ----->http://belacanchesse.blogspot.com/..aesya>3>3

wokeh!!!skrg kembali kpd cerita asalkan,,heheheh
beberapa hari je lg kan nk tiba tahun baru..kalau thun baru,,mestilah ada sesuatu yg baru,,acu teka apa???haaaaa??gewe baru??BUKANLAH!!!!kena ada AZAM BARU lah,,bknnya gewe baru,,apalah korang  nie,,,hahahahaha,,lawak btoll..(lawak x dikesan)hehehe:)))
azam aq kali nie mmg bsr,,mls la aq nk bg tau,,hehehe..jgn korunk fikir azam bsr tu nk kahwin plkk...hahahahha,,apa yg aq bobe nie..x der lah,,bknnyer kahwin,,atau apa pon..hjt bsr aq adlh ttg..JENG JENG JENG!!!!privatekan...klu aq ckp x kan menjadi la azam tu,,biar aq n ALLAH saja yg tau semua tu,,heheheh...just want to say..moga2 thun 2012 adlh thun yg lebih baik dr sebelum2 nie,,atau pun lebih baik dr thun 2011 dh cukup dh..nanti thun depan,,aq x nk melalak..main main..x nk sia siakan masa yg ada..n next year aq x nk pikir negative2 lg..positive pls...klu aq get trouble skali pon,,aq nk tendang trouble tu..nk libas,nk sepak,nk wachaaa..TOLAK TEPI..hehehhe,,DEMI AZAM INI aq akan buat sedaya upaya,,apa yg penting aq x kan mengecewakan org yg selalu ada di samping aq...x kan mengecewakan harapan parents aq...krn dlm kehidupan aq ini,,aq cuma ada diorang jer yg TERPENTING dlm hidup aq,,diorang adalah inspirasi aq utk berjaya,,diorang dh jaga aq dr kecil smpai bsr,,dr x blh berjalan,bercakap,buat itu,buat ini..tp skrg aq dh blh,,jd aq akan gunakan kebolehan aq itu utk membuat mereka bangga n tabik dgn aq=))))


~ok lah dh cukup aq membebel dkt sini sblum korang naik bosan dgn aq,,,aq CHAOOWWWWWW....see u later if aq rajin nk menaip lg..hehehe=)))

Like this !

0 comments: