Wednesday 25 April 2012

SALAM,,
HAI guys,,dh berapa lama erkk aq x updated blog?

sejak kebelakangan nie,,mmg sentiasa busy la,,dgn kerja kursus..extra class,,this if 4 our success too,,so,,aq x ptut rasa nk mengeluh,,,bila extra class dibatalkan,,bersyukur sbb skrg-krgnya,,I have a bit of time utk release kan tekanan yg aq hadapi skrg nie,,seriously,,aq tertekan dgn bnyk benda,,ALHAMDULILLAH our preparation for PMR are in full swing..walaupun ada bnyk masalah skrg nie tp syukurlah krn hal itu tdk mengganggu konsentrasi aku sedikit pun,,masalah rakan membuatkan fikiran aq terganggu smpai skrg dan susah utk aq lakukan sesuatu,,bila aq always remember apa yg dia dh lakukan,,aq dh pun,,forget n forgive,,but it's difficult for me to forget n forgive for many times..but what happen to my heart,,really n seriously will keep as a secret...what feeling I have now,,I will lying myself for a long time n keep it secretly in my life,,when the time is come,,I will forget all of the thing about it...I hope I can to forget many thing that have make me crying stupidly for no reason,,I CAN!!!!

Like this !

0 comments: